Terugbetalingsbeleid
Voordat je koopt, zorg ervoor dat je een proefaccount aanvraagt. We hebben een proefaccount ingesteld zodat je het kunt testen, en als je niet tevreden bent, koop dan geen langdurige service.
Als je internetverbinding traag is, kun je onze IPTV EXTREME-diensten niet bekijken of gebruiken, en daarna geen terugbetaling aanvragen.
Het grote team van IPTV EXTREME staat altijd klaar om 24 uur per dag, 7 dagen per week te reageren, en als je de IPTV EXTREME-service om welke reden dan ook niet kunt instellen op de apparaten die je hebt, is dit niet inbegrepen bij terugbetalingen. Raadpleeg en leer de benodigde tutorials over hoe je IPTV in kunt stellen.
Als je per ongeluk de verkeerde service hebt gekozen en de betaling hebt voltooid, kun je ons een e-mail sturen of een WhatsApp-bericht (de contactgegevens staan op de pagina “Contacteer ons”), daarna zal ons supportteam het controleren, accepteren en de terugbetaling uitvoeren. Betalingsfout: dit betekent dat je een service voor 3 maanden wilt kopen, maar per ongeluk voor een jaar of minder hebt gekozen en betaald.